donderdag 25 september 2008

Spelersfiche : Annick Dekeyser





Annick Dekeyser
geboren : 28/05/1986
huidige club : Voorwaarts KC
korfbalster van het jaar 2007
aantal caps :
U19 : 8
U23 : 10
Diamonds : 20
Annick begon met korfbal : op mijn 5 jaar bij Voorwaarts, waar ik nog steeds speel. Ik heb niet echt bewust gekozen voor deze sport, mijn ouders speelden beide korfbal en dus zat ik er ook elk weekend. En dan was de stap om zelf te gaan spelen snel gezet. Doordat er een tekort was aan meisjes ben ik een jaartje vroeger begonnen dan toen de gewoonte was.
Wat verwacht ze van het komende WK : Mijn persoonlijke verwachtingen lopen samen met de verwachtingen van het team, en dat is wereldkampioen worden!
Naast het korfbal : heb ik niet echt veel vrije tijd. Deze zomer heb ik wat getennist en volgend jaar ga ik softballen. Ook ga ik af en toe eens naar een andere sport kijken, zoals bijvoorbeeld handbal.

Geen opmerkingen: