donderdag 25 september 2008

Spelersfiche : Veronique Biot



Veronique Biot

geboren : 22/01/1986

huidige club : Boeckenberg KC

aantal caps :

U19 : 19
U23 : 13
Diamonds : 9

Hoe is Veronique met korfbal begonnen :
Ik was vijf jaar toen ik bij VOLBA in het Kielpark met korfbal startte. De ganse familie was reeds lid van deze korfbalclub, wat het ook evident maakte dat ik er terecht kwam.
Ik had er intussen vriendjes en vriendinnetjes doordat ik ieder weekend met mijn ouders mee ging. Ik heb er altijd gespeeld, tot ik drie jaar geleden naar Boeckenberg overstapte.

Wat verwacht Veronique van het komende WK :
GOUD van minder mag je niet uitgaan, ook al weet je dat het weer ontzettend moeilijk zal worden tegen het Nederlandse team en de opkomende revelaties (zoals Taiwan). Maar niets is onmogelijk en iedere match moet gespeeld worden.
Ik heb hoge verwachtingen van dit team. Het is een hechte groep, en de meeste spelers kennen elkaar al van in de competitie, maar ook van vorige selecties. Door de korte maar intense voorbereiding op dit WK leren de spelers elkaars sterktes en zwaktes nog beter kennen, wat het geheel nog steviger maakt. Dit in combinatie met de ervaring van Luc Tossens maakt van dit team een winner.

En wat doet Veronique nog buiten korfbal :
Ik ga graag naar de bioscoop, of lekker eten met vrienden. Een leuk feestje mag uiteraard ook niet ontbreken :-)
Verder kan ik ook genieten van eens andere sporten te gaan bekijken en beoefenen.
Als het korfbalseizoen het toelaat knijp ik er graag tussenuit door een reisje te maken, zowel een intense skivakantie als een relaxe zomervakantie boeien me wel.
Het af en toe samen zijn met het gezin en wat bijpraten met mijn broers en zus is niet echt een hobby, maar wel iets waar ik zeker ook van kan genieten.

Geen opmerkingen: