donderdag 25 september 2008

Spelersfiche : Nick Janssens



Nick Janssens

geboren : 07/01/1990

huidige club : AKC

aantal caps :

U19 : 22
U23 : geen
Diamonds : geen

Als jongste van deze groep is ook Nick op jonge leeftijd beginnen korfballen : Ik ben beginnen korfballen toen ik 4 jaar was. Dit was normaal nog veel te vroeg, waardoor ik enkel de trainingen mocht meedoen. Van het begin tot nu speel ik bij AKC. Ik koos natuurlijk op die leeftijd niet zelf voor korfbal. Mijn moeder schreef me in bij AKC omdat famillie al lid was van AKC.

Van het WK verwacht hij persoonlijk zo goed mogelijk spelen zodat ik bij het basisteam hoor. Voor het team hoop ik dat we goed kunnen samenspelen en op elkaar kunnen rekenen zodat we het WK kunnen winnen.

Naast het korfbal liggen zijn andere interesses bij bijna alle balsporten + snowboarden

Geen opmerkingen: