maandag 29 september 2008

Spelersfiche : Nikki Janssens



Nikki Janssens

geboren : 18/10/1985

huidige club : AKC

aantal caps :

U19 : 4
U23 : 11
Diamonds : geen


Nikki ging altijd mee met mama en papa naar AKC en was eigenlijk dan al bezig met korfballen. Vond het zo leuk dat ik dan maar ben blijven korfballen. Ben dus actief bezig met korfbal van mijn 4 jaar.

Voor het WK verwacht ze : Momenteel hoop ik vooral mee te kunnen gaan, want ik ben nog steeds geblesseerd. Mocht ik mee gaan dan is het vooral mijn bedoeling om zo goed mogelijk te spelen en een hoog niveau te halen, zodat ik misschien enkele minuten speeltijd krijg tegen Nederland. Als ik onze ploeg en het Nederlands team zo bekijk, denk ik dat we in theorie wel kans maken om te winnen. Maar dan moeten we wel ons beste niveau halen.

Naast korfbal houdt ze van lachen, plezier maken, dansen en op vakantie gaan

1 opmerking:

Sukerman zei

KOMAAAAAAAAAN Schattie :):):)

hierbij wens de de U23 veel succes toe!