dinsdag 30 september 2008

Spelersfiche : Patty Peeters



Patty Peeters

geboren : 25/06/1987

huidige club : Scaldis

aantal caps :

U19 : 20
U23 : 13
Diamonds : 8
Patty is beginnen korfballen :Vanaf mijn 5 jaar bij de miniemen van Scaldis. Mijn ouders hebben hier allebei heel hun leven gespeeld dus was Scaldis eigenlijk een logische keuze. Mijn broer en zus, die beiden ouder zijn dan mij, waren ook al begonnen, dus wou ik zeker niet achterblijven.
Wat verwacht ze van het WK : Ik verwacht geen problemen richting de finale toe. Enkel van Taipei verwacht ik echt wel wat tegenstand. Ik denk dat we zeker wel kans maken om tegen Nederland te winnen. Het zou in ieder geval fijn zijn om is met goud naar huis te komen! Wat betreft de verwachtingen over het team, hoop ik dat we een zo hoog mogelijk niveau kunnen halen. Verder reken ik erop dat iedereen voldoende speeltijd krijgt tijdens het tornooi. Mijn persoonlijke ambitie is om mijn niveau op te krikken, veel bij te leren en te vechten voor een basisplaats. Tenslotte hoop ik dat de groepsfeer super is (maar daar ben ik eigenlijk al zeker van ) en dat we kunnen genieten van dit ‘reisje’.
Buiten korfbal is ze vooral bezig met : Ik studeer psychologie in Antwerpen en daar gaat wel een groot deel van mijn tijd naartoe. Verder spendeer ik veel tijd met mijn vriendinnen en mijn vriendje. Hobby’s: muziek, skiĆ«n, shoppen, lezen, uitgaan en series bekijken.

Geen opmerkingen: