maandag 29 september 2008

Spelersfiche : Sofie Goossens



Sofie Goossens

geboren : 24/12/1985

huidige club : Boeckenberg KC

aantal caps :
U19 : 9
U23 : 12
Diamonds : 19

Sofie is beginnen korfballen op 5 jarige leeftijd, dit was bij Atbs. Rond mijn 6 jaar zijn we naar Boeckenberg gegaan, tot op de dag van vandaag speel ik daar nog steeds. Beginnen korfballen was een logische stap aangezien mijn beide ouders korfbalden.

Voor het WK zijn de verwachtingen hoog gespannen : Ik vind dat we minstens de finale moeten spelen, met minder kunnen en mogen we niet tevreden zijn. Als we hard werken de komende weken moet dit haalbaar zijn. En als we dan allemaal een topdag hebben om de finaledag wie weet ?We moeten vooral ook genieten van dit kampioenschap, en beseffen hoe uniek dit is dat we de kans krijgen om dit te mogen doen.

Naast korfbal is Sofie actief als : Ik werk momenteel in het cultureel centrum van Wilrijk en dit in combinatie met de studierichting maatschappelijk werk.Hobby's: afspreken met vrienden, lezen, muziek, film

Geen opmerkingen: