donderdag 25 september 2008

Spelersfiche : Stephanie Versele




Stephanie Versele

geboren : 05/01/1988

huidige club : KC Floriant Merelbeke

aantal caps :

U19 : 14

U23 : geen

Diamonds : geen

Stephanie begon te korfballen : vanaf mijn 6 jaar bij de miniemen van K.C. Floriant . Mijn zussen en mijn nichtjes spelen daar ook, mijn ouders speelden er vroeger bij en mijn tantes zitten in het bestuur en waren er al bij vanaf de oprichting. Zelf geef ik nu ook training aan de miniemen van onze club.

Wat verwacht zij van het WK : Ik ben al zeer blij dat ik mee mag naar Taiwan, en natuurlijk wil ik daar de best mogelijke plaats halen. Ik zal er voor de volle 100% voor gaan. Ik denk dat we met ons huidige team zeker een goed resultaat zullen halen. Er zit veel kwaliteit in de ploeg en hoewel ik redelijk nieuw ben in deze ploeg is iedereen zeer vriendelijk en ik denk dat er een goede teamgeest aanwezig is.

Naast het korfbal maakt zij tijd voor : In de winter ga ik meestal op skivakantie om een weekje te snowboarden. 's Zomers trek ik dan weer naar de warme stranden om met een surfbord de kusten onveilig te maken.Om 's avonds gezellig thuis te blijven en naar een filmpje te kijken ben ik ook altijd wel te vinden.



Geen opmerkingen: